Video Klip Pilihan

Tuesday, June 16, 2009

|| Terbang Ke Turki ||

بسم الله الرحمن الرحيم

Kejayaan dan sambutan yang diterima daripada rehlah ke Turki yang telah diadakan buat julung kalinya pada tahun lepas, maka hasil persetujuan bersama pihak PMRAM, Markaz Nil sekali lagi menyediakan 15 kerusi khusus untuk pelajar Malaysia pada rehlah kali ini. Rombongan kali ini akan bertolak pada 27 Jun ini dengan yuran penyertaan sebanyak USD570 termasuk tiket penerbangan pergi balik, penginapan, makan dan urusan pembayaran di sana selama seminggu.

Setakat ini pihak wakil pelajar Malaysia melalui PMRAM yang diwakili oleh saudara Muhammad Labib bin Abdul Jalil selaku Ketua Badan Sambutan dan Rehlah mengatakan pendaftaran masih dibuka kepada sesiapa di kalangan ikhwah medik mahupun pengajian ISLAM yang ingin menyertainya.

Kepada sesiapa yang berminat boleh menghubungi beliau di talian berbayar +20193694407 ataupun melalui saudara Mohd Yazid bin Pardi selaku Ketua Badan Pendidikan dan Komunikasi Bahasa juga di talian berbayar +20161531573.

Sampaikan kepada sahabat-sahabat serumah, jiran tetangga dan yang berminat sementara peluang keemasan ini masih ada sebelum terlambat. Bersama membangun bersama ISLAM.

Kata Muthaqqaf : Bagi sesiapa yang mempunyai rezeki lebih, bolehlah menyertainya. Agak-agak kalau nak 'payung' saya pun apa salahnya. Sediakan payung sebelum hujan. Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada maknanya. ~Julang Thaqafah Bakti Dicurah~

Nukilan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa

No comments: