Video Klip Pilihan

Wednesday, December 26, 2007

.:: Dugaan Ilmu Bermula Lagi!! ::.

بسم الله الرحمن الرحيم

JADUAL PEPERIKSAAN SEMESTER PERTAMA

KULIAH USULUDDIN TAHUN EMPAT

JABATAN DAKWAH & KEBUDAYAAN ISLAM 2007/2008

HARI

TARIKH

SUBJEK

AHAD

30 DISEMBER 2007

KHITOBAH

SELASA

1 JANUARI 2008

TAYYARAT

KHAMIS

3 JANUARI 2008

TARIKH DAKWAH

ISNIN

7 JANUARI 2008

LUGHAH ARABIAH

KHAMIS

10 JANUARI 2008

THAQAFAH ISLAMIAH

ISNIN

14 JANUARI 2008

TABSYIR WA ISTISYRAK

KHAMIS

17 JANUARI 2008

HADITH MAUDHUI

ISNIN

21 JANUARI 2008

TAFSIR MAUDHUI

KHAMIS

24 JANUARI 2008

MANAHIJ DAKWAH

Pejam celik, pejam celik dugaan ilmu kali ini bermula lagi. Kali ini adalah peringkat terakhir bagi tahap diploma yang aku pilih mengikut kehendak citarasa dan kecenderungan untuk mendalami ilmu Allah yang maha luas ini. Di sepanjang musim peperiksaan selama sebulan ini sememangnya agak sukar untuk jari jemari ini melakarkan sebarang titipan suntikan entri thaqafah berikutan pemfokusan untuk diri ini membuat yang terbaik untuk masa hadapan ISLAM yang terbaik.

Untuk akhirnya salam kemaafan ku pinta dari kalian semua yang sentiasa mengunjungi coretan sisipan dakwah yang ku paparkan di ruangan ini seandainya wujud rasa tidak puas hati dan tidak memenuhi citarasa kalian. Yang akhirnya mengundang bibit kesilapan yang meresahkan diri ini. Titipan doa kalian yang kami harapkan semoga dipermudahkan segala urusan dalam menempuhi peperiksaan semester kali ini.

Selamat menempuh peperiksaan semester pertama kepada kalian semua dengan tenang dan dibukakan ALLAH pintu kemudahan kefahaman, hafalan dan menjawab dengan sebaik-baiknya mengikut kehendak citarasa doktor.

Semoga kejayaan milik kita bersama untuk kebangkitan ISLAM mendatang yang lebih gemilang.


اللهم اجعلنا من الناجحين والفائزين فى الدين والدنيا والأخرة واجعلنا من التوابين والمتطهرين والصابرين والشاكرين والمستغفرين واجعلنا من العلماء العاملين المخلصين واجعلنا من المجاهدين والمجتهدين واجعلنا من الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه..... آمين يا رب!!!

Nukilan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa

No comments: