Video Klip Pilihan

Tuesday, February 10, 2009

|| Terjawab Sudah... ||

بسم الله الرحمن الرحيم


Alhamdulillah, bersyukur kehadrat ILAHI kerana telah memberikan kesempatan untuk menjawab segala teka teki yang berlegar-legar dikalangan masyarakat pelajar Mesir berhubung calon-calon Badan Pengurus dan AJKT HEWI PMRAM untuk sesi 2009. Pasti ramai yang tidak menyangka melihat akan muka-muka baru yang naik untuk meneruskan kesinambungan perjuangan PMRAM dalam mencurahkan bakti kepada masyarakat pelajar di Perlembahan Nil ini. Tahniah kepada seluruh calon yang menang tanpa bertanding dalam memenuhi kerusi-kerusi kepimpinan PMRAM pada sesi mendatang.

Cuma yang masih menjadi tanda tanya siapakah pula 5 orang Badan Pengurus dan HEWI PMRAM yang akan terus kekal meneruskan agenda thaqafah dan kebajikan kepada ahli? Siapakah diantara baki 13 BP dan 11 HEWI yang tidak tersenarai semula untuk sesi 2009 akan menjadi calon kekal bagi membantu melicinkan perjalanan PMRAM? Adakah penulis tercalon salah seorang daripadanya? Jawapannya sama-sama kita nantikan di akhir Muktamar Sanawi kali ke-76 dan Muktamar HEWI kali ke-22 kelak.

Apapun pimpinan rahmat RABBULIZZATI disertai untaian doa kalian semua diharapkan berpanjangan dalam memastikan kelancaran segala program dan perancangan yang disusun bagi memenuhi segala keperluan thaqafah dan kebajikan mahasiswa terpelihara dengan sebaiknya. Sesungguhnya 30 orang BP dan HEWI tidak mencukupi secara hakikatnya untuk menggembleng hampir 7000 mahasiswa/mahasiswi yang menuntut ilmu di Ardil Kinanah ini. Bantuan kalian semua selaku ahli bahkan atas sentimen UKHUWAH ISLAMIAH sewajarnya bantuan semua pihak amat diperlukan bagi menjayakan segala agenda.

Semoga setiap bibit peluh yang terbit atas tujuan kerja-kerja ISLAM mendapat perhatian di sisi ALLAH dan dinilai dengan penuh saksama di neraca keadilan kelak. Teruskan doa dan munajat kepadaNYA demi keselamatan dan pemeliharaan ke atas umat ISLAM sejagat tanpa henti. Sesungguhnya doa adalah senjata mukmin.

Kata Muthaqqaf : Sebarang maklumat yang terkini berkaitan dengan Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) bolehlah layari ke laman web rasmi di http://www.pmram.org.

Nukilan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa

No comments: