Video Klip Pilihan

Monday, April 02, 2007

.:: Alhamdulillah Atas Segalanya ::.

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam sejahtera buat sahabat sekalian yang amat ku sayangi kerana Allah. Selawat dan salam diutuskan kehadrat Junjungan Besar S.A.W atas segala limpah usaha Baginda tanpa bertepi demi melihat dan mempastikan umatnya berada dalam keadaan yang selesa kelak dan tergolong didalam kalangan orang yang mendapat mardhatillah, amin ya rabb. Kesyukuran yang tidak terhingga juga kupanjatkan atas segala nikmat ruang dan kesempatan yang dikurniakan kepada kita sehingga dapat mengecapi segala nikmat dan infrastruktur dengan tenang dan aman.

Kian lama diri ini tidak mengeluarkan sebarang buah fikiran buat ingatan kita bersama semenjak beberapa hari kebelakangan ini. Maaf atas segalanya atas ketidak berpeluang saya untuk mengeluarkan sebarang ilmiah untuk kita bersama. Ini kerana semenjak kebelakangan ini saya sibuk dengan program yang dijalankan oleh PMRAM sebelum ditawaquf segala program pada 10 April ini. Semalam baru sahaja selesai program mega yang mana melibatkan persatuan pelajar dari timur tengah seperti Syria, Yaman dan Jordan yang diberi nama Persidangan Mahasiswa Islam Timur Tengah (PERMIT 07) yang mana akhirnya program ini berakhir dengan satu deklarasi antara PMRAM dan persatuan mahasiswa Islam Asia Barat yang lain dengan penubuhan Sekteriat Mahasiswa Islam Asia Barat (SMART) yang bertujuan untuk menjawab dan menyatukan fikrah kesemua mahasiswa dan mahasiswi di Timur Tengah demi menjuarai isu ummah dan mendepani massa.


Untuk sebarang maklumat lanjut bolehlah sahabat layari ke laman web PMRAM kerana disana akan ada penjelasan lanjut mengenai program yang kami telah laksanakan itu. Setakat itulah rasanya yang dapat saya berkongsi dengan sahabat sekalian. Terima kasih atas segala sokongan dan dokongan yang kalian berikan khusus untuk persatuan yang kita cintai PMRAM dan kepada saya secara umumnya. Bersama kita memartabatkan kesatuan Islam. Apa yang baik itu adalah dari Allah manakala yang buruk itu adalah atas kelemahan dari diri saya sendiri akan tetapi hakikatnya kedua-dua itu adalah dari Allah jua. Sekian.


Cetusan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa


No comments: