Video Klip Pilihan

Thursday, October 08, 2009

|| Mesej Dari Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat ||

بسم الله الرحمن الرحيم

Ini sudah lebih. Melampau sangat puak-puak pemuda UMNO/BN yang menyahut seruan hunusan keris Menteri Dalam Negeri. Inilah jadinya apabila amalan samseng telah diajarkan oleh pemimpin tertinggi UMNO/BN itu. Masalahnya orang-orang Melayu ISLAM UMNO yang buat. Memalukan bangsa sendiri! Lebih teruk lagi memalukan agama!

Mesej dari Ketua DPPP, Ustaz Nasaruddin Hassan Tantawi melalui Ustaz Zaifuddin Ketua Pemuda Kawasan Gelang Patah : 'Keadaan semakin kritikal. Ramai ahli kita dipukul. Semalam Markaz Pemuda PAS Pusat telah diceroboh dan petugas dihalau keluar. Demi ALLAH dengan nama Jihad Fi Sabilillah ana selaku pemegang amanah Ketua DPPP mengerahkan seramai mungkin pemuda dari seluruh negara agar turun ke Bagan Pinang.' Daripada Tantawi


Kepada sahabat-sahabat seperjuangan yang dikurniakan kesihatan jasad dan rohani bersama-samalah turun menghulurkan bantuan bagi mempertahankan survival PAS di sana dan memastikan keamanan dari terjadi keganasan yang melampau dari saudara seagama kita yang sudah hilang akal dan kawalan.

YA ALLAH BANTULAH TENTERA-TENTERAMU YANG SEDANG BERJUANG MEMPERTAHANKAN AGAMAMU WALAU DI MANA MEREKA BERADA! ALLAHU AKBAR!

P/S : Klik pada perkataan berwarna pink untuk mengetahui berita lebih lanjut.

Kata Muthaqqaf : Penulis mempunyai semangat yang sama dengan kalian untuk membantu ISLAM dan PAS dari terus dibelasah untuk menimbulkan provokasi supaya kita kembali membalas keganasan UMNO/BN seterusnya meraih undi simpati dengan mengatakan PAS/PR memulakan keganasan. Dasar hati busuk!

Nukilan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa

5 comments:

Anonymous said...

Taksub sangat dengan politik

Mohd Rasul Bin Amat said...

Politik adalah sebahagian dr ISLAM...

bilamana ia menyentuh sensitiviti yg berkaitan ISLAM dan memerlukan kita utk mempertahankannya adakah kita hanya mampu berdiam diri tercongok berdiri kaku berkokok xtntu pasal tanpa ada sumbangan utk ISLAM?

hidup kita di dunia ini utk mengabdikan diri kpdNYA disamping diamanahkan utk menjaga memelihara agama ISLAM yg suci ini dr terus menerus diperkotak katikkan oleh musuh2 ISLAM bahkan oleh org ISLAM itu sendiri...

kita perlu ada pendirian dlm hidup utk membawa diri kita ke arah mardhatillah...

perlu berpolitik, bersosial yg dibenarkan dlm ms yg sama menjalankan kerja2 amar makruf dan nahi mungkar...

Anonymous said...

politik...
pada hal Islam itu semua sama sahaja.. yang mengikut petunjuk-Nya.

Anonymous said...

Cuba perhatikan betul betul baju pemuda yang mendakwa dia ditetak. Tak ada luka torehan atau kesan tetakan pun, amat pelik bukan..?

ps: Sesungguhnya fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh.

Mohd Rasul Bin Amat said...

tetak kt kepala tu yg berdarah... kt blkg tu coma terkoyak... klu ada tompok berdarah barulah luka namanya... xsemestinya tetak berdarah... mcm yb azeez tu lgla bohong xder kesan kotor baju kononnya 10 org belasah baju bersih lak tu... tgk leher tengkuk xder lak kesan2 kena tetak meh sini aku tetak baru tau rasa tetak biar betul2 msuk spital... tu baru namanya fitnah jahat mmg mengundang bala... tgkla nti balasan dr ALLAH... skrg ni masing2 nk tegakkan kebenaran dan lebih cenderung kpd BN UMNO yg sengal lagi hampeh tu... moga ALLAH tunjukkan yg hak dan yg batil... klu bukan sekarang pun akan dtg... yg hak pasti akan menang... ALLAHU AKBAR!!!