Video Klip Pilihan

Tuesday, May 13, 2008

.:: Doakan Saya Dan Kawan-kawan ::.

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera buat semua sahabat-sahabat yang sentiasa mengunjungi dan memberikan sokongan kepada penulis. Penulis sekadar mengambil kesempatan yang ada untuk memohon maaf kepada kalian semua seandainya terdapat sebarang salah dan silap yang berlaku disepanjang penulis menyiarkan sebarang artikel. Seandainya ada sebarang kekasaran kata dan keterlanjuran bicara yang menyinggung mana-mana pihak, penulis sekali lagi memohon jutaan kemaafan.

Seterusnya penulis meminta sejuta harapan dan doa dari kalian semua agar mendoakan penulis dan sahabat-sahabat seperjuangan yang akanmenghadapi peperiksaan syafawi (lisan) Al-Quran tidak kurang lagi 3 jam. Ada juga yang akan di sebelah tengah harinya. Apapun doa kalian adalah pembantu yang mana ada diantaranya yang akan dimakbulkan Allah tanpa disedari.

Sesungguhnya kejayaan yang diimpikan oleh semua adalah kejayaan untuk milik bersama bukan milik individu semata. Bahkan ianya bakal diterjemahkan di khalayak masyarakat apabila kembali menjejakkan kaki ke tanah air tanpa mengira masih menadah ilmu di Mesir ini lebih-lebih lagi mereka yang tahun akhir yang amat diperlukan khidmat ilmu itu.

Maaf segala salah dan silap dan jangan lupa utusan doa kalian untuk mengiringi perjalanan peperiksaan kami pada hari ini dan seterusnya supaya dipermudahkan Allah. Pasca peperiksaan dan berakhirnya peringkat dugaan ilmu ini kemudiannya akan digelintar untuk dimanfaatkan di persada Islam supaya syiar ini mampu dimartabatkan kelak. Salam perjuangan imtihan buat semua para penuntut ilmu Allah sekalian.

Kata Muthaqqaf:Penulis akan menduduki peperiksaan syafawi ini pada jam 9.30 pagi waktu tempatan bersamaan jam 2.30 petang waktu Malaysia. Syukran atas segala sokongan kalian. Chaiyok-chaiyok! Aja-aja fighting!

Nukilan Ilham Nurani,

MaHbUb MaRdHaTiLLaH,
ZuLmArWa

No comments: